Gjykata dënon Çim Pekën për shpifje

Top Channel ka fituar një beteje ligjore kundër portalit Syri.Net të cilin televizioni e kishte paditur për shpifje.

Gjykata e Tiranës vendosi të pranojë në kërkesën e palëve paditëse në këtë rast televizionin Top Channel duke konstatuar shkaktimin e dëmit jopasuror ndaj shoqërisë paditëse Top Channel sh.a i njohur si një televizion mbarë kombëtar.

Lajmin e bën të ditur kryeredaktori i emisionit Top Story, Endrit Habilaj.

Ky vendim gjykate i referohet një lajmi të Syrit, se ekipi i Top Story dhe drejtuesit e saj kishin kërkuar nga biznesi CFO Pharma, rreth 200 mijë euro gjobë. Akuza ishte e pavërtetë, e pabazuar dhe mbi të gjitha e stisur. Gjykata dënoi portalin për shpifje, ndërsa biznesmeni kërkoi ndjesë për akuzat e ngritura ndaj nesh” shkruan Habilaj në rrjetet sociale.

Portali Syri.net është në pronësi të gazetarit Çim Peka.

Check Also

Raporti i KLSH: Astrit Hado drejtori i ISSH shkakon dëm ekonomik 172 milion lekë në buxhetin e shtetit

Raporti nga Kontrolli i Lartë i Shtetit, ka zbuluar se janë shkaktuar -172 milion lekë …

Rusët, një histori me spiunazh? Çfarë dimë deri tani për vdekjen e 4 turistëve në Qerret

Prej të premtes, hetuesit më të lartë në vend janë rikthyer disa herë në resortin …

Cili është dallimi mes “licencimit” dhe “akreditimit” të një laboratori ‘Covid’

Para disa ditësh, për Kontrollin e Lartë të Shtetit, pandemia COVID 19 në Shqipëri mund …

Lini një Përgjigje

Adresa juaj email s’do të bëhet publike. Fushat e domosdoshme janë shënuar me një *